Cum să alegi cea mai bună agenție de web design pentru afacerea ta?

agenţie web design

Astăzi, prezenţa în on-line este mai importantă ca oricând. Dacă nu ai un site şansele de a fi găsit rapid şi de a avea venituri mai mari sunt mici. Când afacerea ta are nevoie de un site profesionist, funcţional şi cu un design adaptat nevoilor tale, o agenţie de web design cu experienţă te va ajuta cu siguranţă să ajungi la rezultatul dorit.

Cum agenţii de web design sunt multe şi alegerea uneia poate fi dificilă îţi prezentăm un ghid practic pentru a găsi rapid cea mai bună agenţie web design pentru afacerea ta.

Stabileşte un buget clar de la început. Înainte să iei în considerare alte criterii de selecţie pentru o agenţie de web design trebuie să te gândeşti la bugetul alocat pentru website, pentru colaborarea cu profesioniştii agenţiei. Bugetul stabilit corect te va ajuta să nu cheltuieşti mai mult decât îţi permiţi şi să te încadrezi şi mai departe în restul cheltuielilor avute cu afacerea.

Analizează preţurile practicate. Pe piaţă sunt multe agenţii de web design care încearcă să îţi atragă atenţia cu ofertele lor. Este bine să te fereşti de preţurile prea mici, de ofertele care par prea bune ca să fie şi adevărate. Un preţ mai mic înseamnă şi o personalizare a serviciilor aproape inexistentă, folosirea de şabloane deja create pentru site-uri.

Înainte de a lua o decizie legată de agenţia web design ar fi de preferat să întrebi profesioniştii de acolo şi echipa despre schimbările de design pe care le vei putea solicita la un moment dat, despre adăugarea de funcţionalităţi noi şi caracteristici, despre rezolvarea unor probleme apărute după ce s-a lansat site-ul afacerii tale.

Discuţii directe, studii de caz şi un departament Relaţii Clienţi cât mai eficient

Caută şi solicită studii de caz. Studiile de caz reflectă şi poveşti de succes pentru diferite companii ce au apelat la aceeaşi agenţie web design. Dacă există un portofoliu on-line analizează cu atenţie toate informaţiile prezentate şi vezi cu ce se ocupă agenţia. Caută şi tu studii de caz adiţionale din industria respectivă, din domeniul respectiv că să vezi ce funcţionează pentru afaceri similare.

În timpul discuţiilor cu profesioniştii agenţiei de web design solicită studii de caz relevante pentru afacerea ta. Studiile de caz care au în centrul lor companii de succes asemănătoare cu a ta te vor ajuta să iei o decizie mai rapidă şi una corectă legată de viitoarea colaborare.

Atenţie şi la rata de retenţie a clienţilor. Serviciile de calitate vin la pachet şi cu o rată de retenţie a clienţilor mai mare. O rată de retenţie scăzută este un semn clar că există nemulţumiri legate de servicii, de site-urile create pentru afaceri. Întreabă de la început de ce clienţii rămân, sunt fideli, sau aleg să plece.

Discută direct cu profesioniştii care se vor ocupa de site. Doar aşa poţi să îţi dai seama de la început dacă persoana sau persoanele care vor lucra la site-ul tău şi la design sunt atente, au răbdare, comunică bine, sunt creative, au idei legate de viitorul proiect. Experienţa contează foarte mult, dar mai mult va conta interacţiunea cu oamenii care vor realiza site-ul afacerii, de calitatea ei.

Înţelege întreg sistemul de Relaţii Clienţi al agenţiei de web design. Alege o agenţie care are un departament de Relaţii Clienţi bine pus la punct, care îţi răspunde imediat la orice fel de solicitări şi este în stare să rezolve rapid problemele apărute.

Suportul personalizat este de dorit în cazul unei agenţii de web design, la fel şi implicarea totală a celor din departamentul respectiv, răspunsurile rapide, comunicarea rapidă utilizând tehnologiile moderne.

Deadline-uri respectate şi expertiză în mai multe industrii

Caută o agenţie care respectă deadline-urile. Ai nevoie de deadline-uri concrete, respectate de fiecare dată. Agenţia de web design trebuie să poată oferi un program clar şi „borne” care vor fi atinse la anumite date, fără întârzieri.

Pregătirea site-ului afacerii şi lansarea lui sunt importante pentru tine, nu ai timp infinit pentru tot procesul de creare şi testare într-un final, aşa că va fi nevoie neapărat de o agenţie care are experienţă vastă şi profesionişti care fixează responsabil şi respectă orice deadline.

Verifică existenţa unei echipe de marketing cu experienţă. O agenţie web design fără o echipă de marketing este ca o maşină fără motor. Internetul a evoluat enorm în ultimii ani, aşa că este nevoie şi de marketing activ ca să te asiguri că un site al unei afaceri va genera trafic şi venituri. Site-ul trebuie să fie şi funcţional şi să ajungă rapid la cât mai multe persoane din publicul ţintă.

Caută o agenţie care are profesionişti cu expertiză în industrii multiple. Aşa ai şanse mari ca un site să ajungă rapid la un public ţintă mai mare, vei face faţă mai uşor competiţiei şi te vei baza pe o echipă de specialişti în web design care va şti cum să te ajute indiferent în ce domeniu activezi şi din ce industrie vii.

About the Author: georgi

You May Also Like

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *